ASISTENTKA E-SHOPU

Jsme malá rodinná firma a dovážíme z Izraele kosmetiku z Mrtvého moře. Provozujeme prodejnu a eshop kosmetikahb.cz. Velmi si zakládáme na osobní komunikaci se zákazníky a abychom udrželi její kvalitu, potřebujeme na to dalšího člověka. Ideálně hned teď a dlouhodobě :)

Hledáme proto někoho na DPP nebo fakturu, kdo se zajímá o kvalitní kosmetiku a náš obor mu je blízký. Klíčová je pro nás radost z komunikace a schopnost samostatně vyřešit požadavky zákazníků k jejich spokojenosti. Tato pozice je vhodná také pro studenty. V případě dovolených nebo nemocí se vzájemně zastupujeme v průběhu pracovní doby 9-17h. Sedíme v krásných a moderních kancelářích na Hradčanské.

Všechno potřebné se u nás naučíš, žádné velké zkušenosti nutné nejsou. Důležitý pro nás je ale přirozený projev, chuť komunikovat a naučit se, jak pracujeme a celkově se s námi sladit. Je nás ve firmě málo a upřímně - nikdo nemá čas kontrolovat práci ostatních. Potřebujeme se na tvůj díl práce plně spolehnout. Máme pravidelné porady, kde si ladíme práci na následující týden, a kdykoli ti rádi s čímkoli poradíme nebo pomůžeme.


CO BUDEŠ DĚLAT:

Na denní bázi komunikovat se zákazníky
- ověřovat jejich objednávky a předávat informace kolegům ve skladů
- připravit objednávky pro osobní výdej v našem obchodě a vydat je zákazníkům
- přijímat hovory od zákazníků a vyřešit s nimi jakýkoli problém, např. ztracenou zásilku, dohledání platby, pomoci s objednávkou…
Udržovat nám pořádek v papírech a lokálním skladu
- na prodejně stále máme malé množství výrobků, proto je třeba jejich stav hlídat a udržovat
- pracovat s fakturami, pokladními doklady i doklady ze skladu

CO MUSÍŠ UMĚT:

- mít vztah k našemu oboru a komunikaci s lidmi
- být organizovaný/á a zodpovědný/á, protože my se potřebujeme věnovat primárně jiným oblastem ve firmě. Potřebujeme se spolehnout na
tvůj díl práce.
- umět napsat souvislý text, který má hlavu a patu
- být empatický/á a umět dobře komunikovat se zákazníky i v případě potíží
- poradit si v různých situacích
- rychle se zorientovat v našem systému práce a nástrojích, které používáme


BĚHEM PRVNÍCH 3 MĚSÍCŮ BYS MĚL/A ZVLÁDNOUT:

- seznámit se s námi, firmou i způsobem komunikace se zákazníky
- poznat a porozumět výrobkům, které nabízíme
- naučit se v nástrojích, které používáme (Shoptet, Google dokumenty, Pohoda, Monday, …)
- samostatně si poradit se základními úkoly jako je příprava objednávek, doobjednání produktů na sklad, vyřízení
dotazů zákazníků

Do budoucna se nebráníme navýšení práce a úkolů, v tuto chvíli ale potřebujeme skutečně jenom částečný úvazek. Práce se bohužel nedá dělat vzdáleně, scházíme se proto v kanceláři.

Pokud se do toho s námi chceš pustit, pošli nám svůj životopis a pár slov o sobě a proč tě to táhne zrovna k nám.

email: info@kosmetikahb.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.